Як репетитору знайти собі клієнтів?

В наш час, так в принципі і завжди, вважалося, що людина без освіти, не здатний знайти і зайняти свою осередок в суспільстві. Керуючись цією аксіомою, багато хто готовий вкладати весь свій вільний час і гроші в розвиток своїх інтелектуальних здібностей. Здавалося б, при такому розкладі, професія репетитора буде завжди затребуваною. Воно так і є, але виникає питання: як знайти учнів для репетира, особливо, якщо він тільки почав свій шлях становлення в цьому напрямку?

Головне в такому випадку – не зневірятися, не панікувати і не сходити зі шляху до своєї мети. Ось кілька слушних порад які допоможуть вам знайти своїх учнів на споживчому ринку освіти:

Необхідно набратися трохи досвіду самого репетиторства. Так, зрозуміло, відмінне знання і розуміння свого предмета важливо, але також не варто забувати про манеру піднесення цього обсягу інформації. Ви повинні вміти зацікавити свого учня, зрозуміти, чим його можна «зачепити», а іноді на початку навіть заохотити;

Визначитися з вашої віковою категорією – ви повинні чітко розуміти кого ви збираєтеся навчати: юних нетям або людей, які вже вступають в етап дорослого життя;

Виберіть предмети, за якими ви можете навчати – тут важливо розуміти, що широкого спектра і різноскерованості у вас не буде, а якщо ви все-таки ризикнете і вкажіть таку інформацію, як «навчаю всьому: від математики та алгебри, закінчуючи історією мистецтва і літературою », то швидше за все це дасть тільки негативний результат. У хорошого репетитора вузька спеціалізація;

Складіть резюме, в якому буде вказана інформація про вашому навчання, можливо і досвіді (якщо такий є).

Не варто також скидати принцип «сарафанного радіо» – цей метод дуже ефективний при пошуку учнів для репетитора. Якщо ви добре себе зарекомендуєте при навчанні з одним підопічним, то велика ймовірність того, що саме вас, його батько рекомендуватиме своїм родичам, друзям і знайомим. Цей метод один з найдієвіших, але не варто і забувати про іншу сторону такого PR- ходу, він прекрасно транслює не тільки все позитивне, а й негативне. Так що тримаємо напоготові.

Необхідно також створити фірмові візитки – люди схильні довіряти тому, що написано на папері. Самі посудіть, що більше запам’ятатися клієнту і викличе довіру – просто слова або візитка? То то же.

Зверніться в кадрове агентство і зареєструєтесь на сайті репетиторів – це ще один дієвий рішення задачі назва якої «Як знайти учнів для репетитора?». Тут все дуже просто: чому б не звернутися за допомогою до фахівця, який знає точно відповіді на питання: Що? Де? Коли? Дане рішення розв’яже вам руки і дасть час на вдосконалення досвіду викладання, замість витрати час на пошуки нових клієнтів.

І все-таки, щоб ви не вибрали, найголовніше, це прагнення навчити іншого знаннями, якими володієте ви, чесність і прозорість вашої роботи і найголовніше – задоволення, з яким ви її робите.