Яким чином відбувається співпраця з агентством «Домашній Затишок»?
1. Замовлення
Після того як Ви зв’яжетеся з нами і залишите заявку, ми займемося пошуком фахівця. У разі необхідності, наш менеджер задасть вам додаткові питання, уточнивши робили.
✅️ При подачі заявки, опишіть, як повинен виглядати Ваш майбутній працівник: вік, освіта, досвід роботи, прописка, навички, приблизний характер, зростання / вага, зовнішність і тд.
✅️ Чи не занижуйте розмір заробітної плати персоналу. Це призведе до того, що агентство свідомо підбере Вам людини з іншим рівнем кваліфікації або надалі працівник потрібної кваліфікації, який підійшов Вам за всіма параметрами, від безвиході і в надії про підвищення окладу, може спокуситися на більш вигідну пропозицію, можливо по сусідству. В результаті у Вас виникне відчуття розчарування в результатах роботи агентства.
✅️ Визначте точний графік роботи майбутнього фахівця, обов’язки, які він буде виконувати на робочому місці. Визначте вихідні і можливий відпустку. В іншому випадку, агентству буде важко здійснити Ваше замовлення і знайти Вам відповідного кандидата.
✅️ Без видимих причин не обмежуйте агентство за термінами виконання замовлення. Поширена вираз «потрібно ще вчора» призводить до того, що розглядаються не всі можливі варіанти і в результаті ви можете вибрати не найкращого кандидата.
2. Робота із заявкою
✅️ Домашній персонал, який перебуває на обліку в нашій базі – це одесити, жителі області або віддалених регіонів України з постійною пропискою. За необхідності, ми перевіримо шукачів по лінії МВС. Наші фахівці проходять паспортний і медичний контроль, психологічне тестування.
✅️ Ми робимо все можливе, щоб Ваші вимоги і побажання до кандидатів були, як можна оперативніше і якісніше виконані. Згідно наших зобов’язань, ми підберемо вам заміну, якщо обраний Вами кандидат з якоїсь причини Вам не підійде.
✅️ Співбесіда: Для того, щоб запропонувати Вам до розгляду 4-6 кращих кандидатів, протягом одного-двох днів, ми проводимо співбесіду з 10-20 потенційними кандидатами, відібраних з нашої бази даних. Грунтуючись на цьому, Ви зможете вибрати тих людей, з якими Ви хотіли б познайомитися ближче, і провести індивідуальну співбесіду у нас в офісі.
3. Зустріч з кандидатами.
Погодивши з вами попередньо час, ми організуємо Вам зустріч з 3 – 5 кандидатами, які відповідають вимогам, попередньо висунуті Вами. З кожним з кандидатів, ви зможете розмовляти стільки, скільки вважаєте за потрібне. Після закінчення співбесіди, Ви можете обговорити з менеджером побачених кандидатів. Якщо в результаті такої зустрічі Ви знайшли потрібний Вашій родині домашній персонал (няню, гувернантку, домробітницю, кухарі, доглядальницю, садівника, водія, репетитора) – укладається договір на пробний період, в якому враховуються наші комісійні послуги та випробувальний термін самого фахівця. Протягом пробного періоду, в будь-який момент Ви можете звернутися в наше агентство, з проханням про заміну обраного фахівця. Причини можуть бути різними – няня може захворіти, переїхати в інше місто, або ж не задовольнити Ваші очікування. За бажанням, Ви зможете запросити кількох кандидатів. Результати пробних днів, дозволять Вам переконатися в правильності вашого вибору.
4. Укладання тристоронніх договорів.
Зробивши остаточний вибір, Ви зможете підписати договір з нашим агентством, а також з кандидатом. На цьому Ваша співпраця з агентством «Домашній Затишок» не припиняється. Ви можете розраховувати на нашу допомогу з будь-яких термінових ситуацій, пов’язаних з роботою в Вашій родині нашого фахівця: термінова заміна обраного персоналу, допомога у вирішенні будь-яких спірних питань, консультації сімейного та дитячого психолога.
Ми не просто перевіряємо біографію людини – будь то няня, гувернантка або персональний водій, рекомендації і чорний список. Ми проводимо аналіз особистісних якостей, психологічне тестування. Тобто – приділяємо увагу всім сторонам характеру і навичок вашого майбутнього працівника. Пам’ятайте, що Ви отримуєте не речі і не рабів в особисте користування, а наймаєте по суті справи співробітника для роботи у Вашій родині.